Kvēlsveces

 

Kvēlsvece atvieglo dīzeļdzinēju vai apkures agregātu palaišanu. Darbojošās daļa ir ievirzīta degkamerā, kur ar gaisa sakaršanas palīdzību tiek atvieglota kurināmā aizdegšanās un tādējādi pazeminās izplūdes gāžu apjoms, kas rodas no nesadegušā kurināmā vai arī nepilnīga degšanas procesa dēļ palaišanas brīdī.Aizdedzes sveces var būt ar serdeni vai ar spirāli. Aizdedzes sveces ar serdeni tiek ražotas gan ar mono spirāli, gan ar divkāršo spirāli.
   Kvēlsvece
ar monospirāli sastāv no vienas spirāles, kas nodrošina gan karsēšanu, gan pašregulēšanās procesu, kas nepieciešams, lai ātri sasniegtu aizdedzes sveces darbojošās daļas temperatūru, kā arī, lai ierobežotu maksimālo temperatūru un nodrošinātu nepieciešamo kalpošanas laiku. Sakarā ar jauninājumiem kas ieviesti motoros, aizdedzes sveces ar monospirāli pakāpeniski aizstāj ar divspirāļu, kas ir vēl pilnīgākas attiecībā uz temperatūras regulēšanu.
    Mēs Jums piedāvājam iepazīties ar aizdedzes sveču asortimentu, ko piedāvā firma "BRISK Tabor". Aizdedzes sveces pēc saviem parametriem salīdzināmas ar tamlīdzīgiem pasaulslavenu firmu izstrādājumiem, kuru rīcībā ir jaunākās tehnoloģijas un, kas atbilst starptautiskajiem ISO standartiem.
    Izņemot kvēlsveces ar serdeni, firma "BRISK" ražo  sveces  ar kvēlspirāli, dažas no kurām tiek izmantotas dzinējos, bet nospiedošais vairākums atrod savu pielietojumu dažādos apkures agregātos.

   Jaunās kveldēšanas sveču sērijas konstrukcija ar kveldēšanas serdeņiem ar pilnveidotu pašregulācijas spēju pēc dzinēja palaišanas novērš sveču siltuma un strāvas pārslodzi, kad spriegums transportlīdzekļa tīklā sasniedz gandrīz 16 v, kā arī sekmē kveldēšanas sveču ilgmūžību.
   Visoptimālākā materiāla izmantošana kveldēšanas spirāles vajadzībām un pirmkārt jau regulēšanas spirāles vajadzībām, kā arī optimāla kveldēšanas serdeņa strādājošās daļas forma ļauj ātri sasniegt darba temperatūru pie zema elektroenerģijas patēriņa zema līmeņa visu kveldēšanas laiku, vienlīdz arī izslēgt elektriskas strāvas "kāpuma stāvokli" kveldēšanas procesa sākumā.

 

 

Divspirāļu kvēlsveces EXCLUSIVE

     BRISK EXCLUSIVE kvēlsveces ar serdeni ir paredzētas dīzeļdzinējiem ar priekškameru pumpjveida-karburācijas dzinējiem, ieskaitot turbodzinējus. Kvēlstieņa izteiktā divspirāļu konstrukcija, kuras sildošās un regulācijas spirāles ir izveidotas no vispiemērotākajiem materiāliem, ļauj sasniegt optimālu kvēlstieņa darbojošās daļas temperatūru visos dzinēja palaišanas režīmos, t.i., pirms tā palaišanas, palaišanas laikā ("R" tips), un kādu laiku pēc dzinēja palaišanas ("S" tips).
      ·  Jaunā kvēlsveču konstrukcija, kas atbilst ārkārtīgi garā izpildījuma un kvēlstieņa diametra prasībām, sākot jau ar 4 mm
        ·  
Vissarežģītāko prasību izpilde attiecībā uz automobiļa apkalpošanas komfortu, kaitīgo izmešu samazināšana un nozīmīga automobiļa elektrobarotnes slodzes atvieglošana.
       ·  
Nomaiņas intervāla palielināšanās (līdz 160000km), kas ievērojami pārsniedz konkurējošo uzņēmumu parastos izstrādājumus.
        ·  
Uzkaršanas perioda saīsināšanās, no 3 sekundēm.

 

        Monospirāles un divkāršās spirāles konstrukcijas salīdzinājums.

 

 

Divspirāļu kvēlsveces TWIN

 BRISK TWIN kvēlsveces ar serdeni ir paredzētas dīzeļdzinējiem ar priekškameru pumpjveida-karburācijas dzinējiem, ieskaitot turbodzinējus. Kvēlstieņa izteiktā divspirāļu konstrukcija, kuras sildošās un regulācijas spirāles ir izveidotas no vispiemērotākajiem materiāliem, ļauj sasniegt optimālu kvēlstieņa darbojošās daļas temperatūru visos dzinēja palaišanas režīmos, t.i., pirms tā palaišanas, palaišanas laikā ("R" tips), un kādu laiku pēc dzinēja palaišanas ("S" tips).
    Turpmākā uzkaršana, kas rodas pēc dzinēja palaišanas, tieši ietekmē dzinēja dūmošanas līmeņa pazemināšanos un palīdz nodrošināt atbilstību stingrajiem "EURO 2" un "EURO 3"izplūdes gāžu limitiem.
 


 

Salīdzinošais grafiks  (temperatūra, strāva).
 

        Monospirāles un divkāršās spirāles konstrukcijas salīdzinājums.

        Salīdzinošā tabula.

 

 

 

Kvēlsveces ar serdeni apkures agregātiem

Kvēlsveces ar monospirāli

 10A003


Speciālā apkures kvēlsvece ATESO.

TIPS M L B S U(V)
10A003 M12x1,25 51 31,5 16 8


 

Salīdzinošais grafiks  (temperatūra, strāva).
 

        Monospirāles un divkāršās spirāles konstrukcijas salīdzinājums.

 

 

 

Kvēlsveces ar spirāli dīzeļdzinējiem

Doto kvēlsveču darbojošās daļa sastāv no kvēlspirāles, ar pretestību. Izmantošana dzinējos ar virpuļveida kameru vai ar avankameru.
 

33.50
 


34.51


Z 25
 
 


                                                       

TIPS M L B S U(V)
33.50 M18x1,5 91 21,5 21 0,9
34.51 M18x1,5 121 25 19 1,7
Z 25 - 125 30 - 1,7
 

 

 

TERMOSTATI

11.302 
    
                                                                    
  
TIPS M L B S U(V)
11.302 7/8" 14UNF 59 21 24 12
 

 

 

Doto kvēlsveču darbojošās daļa sastāv no kvēlspirāles, ar pretestību.

31.20

 

35.00

 

35.01

 

35.52

 

35.60

 

35.60A
 

 


                                                       

 

 

 

Speciālās kvēlsveces ar spirāli
    Doto kvēlsveču darbojošās daļa sastāv no kvēlspirāles, ar pretestību.
 

35.31


 

35.33 C/D

 

35.34

 

 

TIPS M L B S U(V)
35.31 M18x1,5 126 79 22 24
35.33 C/D M27x1,5 143 112 30 24
35.34 M18x1,5 106 51 22 24
 

 

 

Kvēlsveces ar spirāli, kas aizdedzina ar dzirksteles palīdzību

 

21.57
            
 

  
TIPS
 
M
 
L
 
B S
 
U(V)
21.57 M18x1,5 78 31 22 11
 

 

 

 

Gaisa sildītāji
 

 41 C 201

 

  

 
        

TIPS M L B S U(V)
41 C 201 M8 155 86  - 24